KLACHTENPROCEDURE

Heeft u een klacht omtrent uw product of over onze dienstverlening? Neemt u dan contact met ons op, dit kan per mail klantenservice@digosshoes.nl. Wij zullen afhankelijk van uw klacht u de instructies toesturen die nodig zijn voor het in behandeling te nemen van uw klacht.


Ontvangt u een product waarbij er al schade is zonder het product al in gebruik te hebben gehad meld u dit dan binnen 24 uur per mail klantenservice@digosshoes.nl.
- Beschrijving wat voor schade.
- Maakt u een foto van de schade, graag voldoende foto's om de schade zo goed mogelijk te beoordelen.
- Ook ontvangen wij graag een foto van de schoen in zijn geheel en een foto van de zool.
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht zullen wij hierop inhoudelijk reageren en zoeken naar een passende oplossing, u ontvangt geen ontvangst bevestiging van uw klacht.

Klachten die niet onder de garantie vallen

- Slijtage van zolen, hakken en neuzen.
- Veters.
- Schade aan ritsen en ritstrekkers.
- Gebroken neuzen en contrefort (hakstuk oftewel heelstuk)
- Speciale materialen die opgespoten zijn zoals goud, zilver, brons, strass, croco, schubben etc.
- Velvet en stoffen materiaal.
- Het afgeven van kleurstoffen aan de binnenkant van de schoen.
- Het loslaten en/of verliezen van studs, pailletten, knopen, steentjes, kraaltjes ed.
- Uitgedroogd materiaal, dit ontstaat wanneer u niet voldoende onderhoud pleegt aan uw schoenen
- Het verkeerd gebruiken van onderhoudsmiddelen
- Wanneer er reparaties zijn toegepast aan de schoen

Twijfelt u of uw klacht onder gebruikers slijtage valt, neem dan gerust contact op met ons op.

Houd u er rekening mee dat alles wat gekleurd is kan afgeven, ook kunststof. Wij te vernoemen DIGOS nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor schade die op deze wijze is ontstaan.

 

UITVERKOOP

Wanneer de uitverkoop start bij Digo'S Shoes wordt dit duidelijk aangekondigd op de Facebookpagina. Heeft u bijvoorbeeld twee weken voor de sale schoenen gekocht voor de volle prijs kunnen wij u helaas het verschil niet terug storneren. Doordat er een datum aan is vastgesteld zullen wij ook vanaf deze datum met de sale starten! 


Bent u niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.