RETOURNEREN & RUILEN

 

 

 VOORWAARDEN RETOUR/RUILEN

- Producten onder het kopje Sale nemen wij niet retour. Alle andere acties en/of afprijzingen gelden de normale retour voorwaarden voor.

- Zorg ervoor dat de artikelen binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst retour worden aangemeld.
- De artikelen dienen ongedragen te zijn en geen gebruikssporen (geen vouwen, schone zool etc.) te vertonen.
- De artikelen dienen in de originele verpakking te zitten.
- De kosten voor het retourzenden zijn voor de afzender.
- Bij een ruiling vergoeden wij eenmalig de verzendkosten voor het versturen van het nieuwe product.

De schoenendoos dient verpakt te worden. Gebruik dus niet de schoenendoos als verpakkingsmateriaal voor de verzending! Mocht dit wel het geval zijn, zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen voor het aanschaffen van nieuw verpakkingsmateriaal.

 

PROCES RETOURNEREN & RUILEN

U wilt de schoenen retourneren?
Wij verzoeken u dan graag uw retour binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden door een mail te sturen aan klantenservice@digosshoes.nl. U krijgt een mail met retourinstructies (let op: deze kan in uw ongewenste mailbox terecht komen), vanaf dit moment heeft u nogmaals 14 dagen de tijd de schoenen retour te zenden. Mocht u onverhoopt toch geen mail ontvangen verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch op nummer +31 6 18 47 06 06 of via ons mail adres klantenservice@digosshoes.nl. Mocht u buiten een van deze termijnen vallen nemen wij uw retour helaas niet aan.  Indien u de retour niet vooraf aanmeldt, dient u de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons te retourneren '' herroepingsrecht ''.  Zelf kunt u kiezen met welke aanbieder u het pakket retour stuurt. Houd u hier bij rekening dat het pakket goed bij ons terecht dient te komen, wij adviseren u ook te verzenden met een aanbieder die verstuurd met een track and trace code. Mocht u het pakket zonder track and trace code versturen/het verzendbewijs niet aantoonbaar zijn, verlenen wij geen garantie op eventueel vermiste pakketten.

U wilt de schoenen ruilen?
Wij verzoeken u dan binnen 14 dagen na ontvangst ons een mail te sturen met het verzoek de schoenen om te ruilen, deze mail kunt u versturen naar klantenservice@digosshoes.nl. Graag met omschrijving van de codes die u wilt omruilen en de kleuren, vergeet u ook niet uw ordernummer door te geven. 
Wanneer u een product wilt omruilen, dan vergoeden wij eenmalig de verzendkosten voor het versturen van het nieuwe product. 

Retouradres:

Digo's Shoes
Deltalaan 196
7417VM, Deventer
Vergeet niet uw gegevens, ordernummer en rekeningnummer toe te voegen.

 

RETOURBETALING 

U heeft 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Vanaf het moment dat u uw retour aanmeld heeft u nogmaals 14 dagen de tijd uw pakket retour te zenden. Binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retour zullen wij u het aankoopbedrag terug storneren.