VERZENDING & LEVERING

 



VERZENDKOSTEN

- Binnen Nederland verzenden wij met PostNL € 6,50 tot en met 10 kilo, kosten koper.
- Naar België verzenden wij met DPD € 9,40 tot en met 10 kilo, kosten koper.
- Bij een besteding vanaf € 100 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Wordt er een artikel geretourneerd en komt het totaalbedrag uiteindelijk onder dit bedrag worden de verzendkosten toch verrekend.

 

LEVERTIJD

- Zodra wij uw bestelling versturen, krijgt u hiervan een bevestiging via het opgegeven e-mail adres. Ook uw traceergegevens ontvangt u per mail (Let op, deze mail word los van de verzendbevestiging gestuurd en komt van onze bezorgservice af)

- Onze pakketten worden verstuurd maandag tot en met donderdag. Deze worden vervolgens maandag tot en met zaterdag geleverd.

- Vanaf het moment dat uw pakket verstuurd is duurt het doorgaans 1-2 werkdagen voordat u uw pakket ontvangt. (Houd u hiervoor uw track and track code in de gaten). 

 

BEZORGING

U kunt uw bestelling bij uw thuis- of werkadres laten leveren. De bestelling word binnen Nederland geleverd met PostNL en in België met DPD. Via de mail word u op de hoogte gehouden van het bezorg moment.

Heeft u de de bezorger toch gemist? 
Nederland : Controleert u uw track and trace of uw pakket is afgegeven bij uw buren, een PostNL punt of dat de bezorger deze op een ander moment komt bezorgen. De bezorger zal ook een briefje in uw brievenbus deponeren.
België : Controleert u uw track and track om te kijken of u een nieuwe afspraak dient in te plannen of dat uw pakket is afgeleverd op een DPD point in uw omgeving. U kunt ook altijd contact opnemen met DPD Belgium op het volgende telefoonnummer : +32 70 22 22 22

Mocht het zo zijn dat het misgaat met uw levering kunt u contact met ons opnemen per mail : klantenservice@digosshoes.nl of per telefoon : +31 6 18 47 06 06

 

BESCHADIGD/VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN

Wat vervelend dat u een verkeerd artikel of een artikel met schade heeft ontvangen. 
Graag willen wij u vragen een e-mail naar klantenservice@digosshoes.nl te sturen, vermeld hierbij het volgende;

Beschadigd?

- Graag ontvangen wij uw mail binnen 24 uur na ontvangst van uw pakket.
- Beschrijving wat voor schade.
- Maakt u een foto van de schade, graag voldoende foto's om de schade zo goed mogelijk te beoordelen.
- Ook ontvangen wij graag een foto van de schoen in zijn geheel en een foto van de zool.

Verkeerd artikel?

Graag ontvangen wij 1 foto van het volledige artikel.
Na ontvangst van uw bericht zullen wij deze zo spoedig mogelijk verwerken en u een passende oplossing bieden.

Bij het retour zenden van een klacht nemen wij de verzendkosten voor onze (Digo'S Shoes) rekening.